Ne hagyd otthon a biciklit a kempingezés idejére!

A kempingezés ideje alatt remek program lehet akár az egész család számára egy közös biciklitúra.

Kevés szabadabb megoldás létezik a kikapcsolódásra, mint a kempingezés. Ha autóval vagy lakókocsival indulunk útnak, akkor akár egyik napról a másikra válthatunk pihenőhelyet, várost, országot. Ha kicsit hosszabb ideig tartózkodunk egy állomáson, illetve egyetlen helyen töltjük a szabadságunkat, akkor bizony érdemes különféle elfoglaltságok után nézni. Könnyen lehet, hogy az időjárás szól közbe, és például a strandolás lehetőségét felszámolja, de egy kiránduláshoz még tökéletesen alkalmas.

Ha rendelkezünk kerékpárral, vétek otthon hagyni az ilyen utazások idejére, hiszen akár a nyaralásunk helyszínének felderítésére, akár kisebb vagy nagyobb túrákhoz is ez a legjobb választás. Összehozza a családot, a párokat, barátokat, emellett szórakoztató és még sportolunk is. Arról nem is beszélve, hogy a lehető legkörnyezetbarátabb módja egy idegen helyszín feltérképezésének. Ha ennyire jó, akkor miért nem természetes, hogy magunkkal vigyük?

A lakókocsi lehetővé teszi a számunkra, hogy egy guruló otthonnal induljunk útra. Nem csak egy életforma, hanem egy igazi kaland is, hiszen szabadunk mozoghatunk, bármikor útnak indulhatunk és semmi nem köt bennünket. Ezt a szabadságot azonban lehet tovább is fokozni, például akkor, ha még a biciklinket is magunkkal visszük a kiruccanásra. Az előbbiekben feltett kérdésre pedig az a válasz, hogy az nem mindenkinek természetes, hogy a lakókocsira is szerelhető kerékpártartó, pedig de mennyire!

Ezzel a megoldással pedig tovább fokozhatjuk a szabadság élményét, hiszen, ha leparkoltunk a kempingben, utána máris pattanhatunk a biciklire, amivel aztán olyan helyekre is eljuthatunk, amit a lakókocsival nem tudnánk megközelíteni. Akár hosszabb biciklitúrákat is beiktathatunk olyan pihenőállomás biztosításával, amire egy hotelben megszállva nem lenne lehetőségünk. Nem kell persze mindenképpen túrákban gondolkodni, hiszen ha a családunkkal utazunk, akkor a kisebbeknek ez könnyen megterhelő lehet, viszont egy-egy kisebb városnézés, illetve eleve a városon belüli közlekedés nagyon hatékony és sportos kivitelezését teszi a kerékpározás lehetővé. Ha van rá lehetőségünk, semmiképpen ne hagyjuk ki ezt a megoldást, hiszen csak még színesebbé, még szabadabbá teszi majd a nyaralás pillanatait.

Kapcsolódó cikkek

Ismerd meg a húsvéti nyúl történetét! Húsvét 2021, húsvét 2022

A húsvéti nyúl története

A húsvéti nyúl a 16. századi Németországban vált a keresztény ünnepi kör részévé

Horvátországi látnivalók - nem csak tengerpartból áll Horvátország

A 14 legszebb látnivaló Horvátországban

Horvátországot legtöbben a csodás tengerpartja miatt látogatják, pedig a lenyűgöző természeti szépségek mellett számos izgalmas és érdekes látványosság vár minket.