A jó könyvelés fontos. A könyvelőváltás 9 leggyakoribb oka

A Logosz Cégcsoport 2005. óta nyújt hathatós segítséget cégeknek és vállalkozásoknak cégalapításban, könyvelésben.
Milyen egy jó könyvelő?

A Logosz Cégcsoport 2005. óta nyújt hathatós segítséget cégeknek és vállalkozásoknak cégalapításban, cégmódosításban, cégeladásban, cégvételben, illetve bélyegzőkészítésben. Magyarországon 19 irodában állnak az ügyfelek rendelkezésére.

A Stabil Kontakt Kft., mint a Logosz partnercége

A Logosz Cégcsoport partnercége, a Stabil Kontakt Kft. A Kft. teljes körű könyvelési szolgáltatást kínál, amely az ügyfél igényéhez alkalmazkodik. A Kft. okleveles tanácsadóval, könyvvizsgálóval és regisztrált mérlegképes könyvelőkkel áll a régi és a leendő ügyfelei rendelkezésére. Szolgáltatásaikra teljes körű garanciát vállalnak, hiszen felelősségbiztosítással rendelkeznek. Könyvelő cégük a Magyar Könyvelők Országos Egyesülésének regisztrált tagja, mellyel országos szinten 19 irodában vehetik fel az ügyfelek a kapcsolatot.

Miért van szükség könyvelésre?

A könyvelés során olyan gazdasági eseményeket tartanak nyilván a könyvelők, amelyek hatással vannak a vállalkozás gazdasági és pénzügyi helyzetére. Voltaképpen a könyvelés nem más, mint a cég életében bekövetkező jelentős gazdasági változásoknak a meghatározott jogi előírások szerint történő dokumentációja.

A cég pénzügyi állapotáról beszámolót szükséges készíteni, ez az üzleti év végén lezárt könyvvitel alapján készül el. Minden gazdálkodónak kötelező könyvvezetéssel alátámasztott beszámolót készítenie és azt közzétennie. A beszámoló részét képezi az éves mérleg is, így a vállalkozásoknak szüksége van mérlegképes könyvelőre. A könyvelés díjszabása többféleképpen alakulhat: fix óradíj vagy csomagdíj meghatározásával, vagy kombinált könyvelési díj alapján.

A Stabil Kontakt Kft. és a budapesti szolgáltatások

A Stabil Kontakt Kft. várja azokat az ügyfeleket, akik újonnan indítanak vállalkozást, de régóta üzemelő cégeket is várnak a szolgáltatásaikkal. Hiszen néha előfordul, hogy könyvelőváltásra van szükség. Alább olyan okokról olvashatnak, amelyek elgondolkodtathatják a vállalkozást, céget vezetőt, hogy ideje könyvelőt váltani.

A könyvelőváltás 9 leggyakoribb oka:

1. Könyvelőváltásra lehet szüksége, ha a könyvelő, vagy a könyvelő szolgáltatás nem rendelkezik felelősségbiztosítással.

2. A könyvelő szakmailag nem felkészült. Az ügyfelei kérdéseire nem tud hatékony válaszokkal szolgálni.

3. Ha a könyvelő nem kíséri figyelemmel a jogszabály - és törvénymódosításokat.

4. Amennyiben a könyvelő nem képes a rendszerezésre, folyton elkallódik nála valamilyen fontos dokumentum, vagy számla.

5. Amennyiben a könyvelő csakis e-mailben hajlandó kommunikálni az ügyfeleivel.

6. Ha a könyvelő nem képviseli az ügyfeleit a hatóság előtt.

7. Ha a könyvelő nem naprakész a szakmáját illetően, illetve nem tud lépést tartani a fejlődéssel, azaz elavult módszerekkel és rendszerekkel dolgozik.

8. Amennyiben a könyvelő nem naprakész az ügyfelek vállalkozásával kapcsolatban, így az ügyfelet sok esetben érik kellemetlen meglepetések.

9. A 8-as pont következményeként pedig az ügyfélnek sok bosszúsága támad, mindemellett anyagi veszteség is éri.

Kapcsolódó cikkek

Itt a válasz végre: így kell helyes inni a whiskyt

Így kell inni a whiskyt helyesen

Az örök kérdés: hogyan igyunk a whiskynket? Jéggel? Szódavízzel? Tisztán?

5 biztos jel, hogy munkahelyet kell váltani

5 biztos jel, hogy munkahelyet kell váltani

Egyszer mindenkinek eljön az a pont az életében, amikor úgy érzi, hogy ideje váltani.

Napelem a tetőn, napelem házra

Megújuló energiaforrások Magyarországon

A világon egyre több helyen találkozhatunk a megújuló energiaforrások hasznosításával, többek közt napelemes, napkollektoros rendszerek beépítésével.